Vanghelie face spam cu o zi inainte de alegeri!

Am primit 5 comentarii cu textul: ”votati vanghelie la sectorul 5” si am vazut ca a pus aceleasi comentarii si aici:

Piticu
Blegoo

Arhi

Buddha

Bobby Voicu

Ionut Oprea

Krossfire

Pana unde merge nesimtirea acestui om? Mi-e scarba!

Update:

Mi-a zis un prieten care locuieste in sectorul 5 ca Vanghelie plateste in draci voturile cumparate: in parcari, in parcuri, din usa in usa prin scarile blocurilor. BEC cere Politiei sa se sesiseze, Politia nu misca un deget.

2 responses to “Vanghelie face spam cu o zi inainte de alegeri!

  1. Ş= io am sters comentariile alea de mult

  2. @Piticu21: Eu nu le-am sters, le-am lasat, sa fie in istorie… 🙂
    @grasutzul: pai, daca plateste voturi, se cheama ca postl e lucrativ, nu? Ca nu cred ca o face din “hobby”…
    Sa vezi hotzie la gros dupa alegeri… 😦

Leave a Reply

