fuck politics

am preluat de la mititelu o idee super-buna: sa le punem bete in roate mafiotilor din politica, sa le incurcam socotelile, facand exact ce nu se asteapta: votandu-i pe candidatii no name.

mi se pare o idee super! si de aceea am sa reproduc aici integral articolul pe care l-am citit la mititelu

Fuck politics, fratilor!

”lucrurile stau asa: eu nu merg la vot de 8 ani. stau acasa ca sa le arat politicienilor ca nu ma reprezinta.

dar ei, ai dreaq, tot castiga alegerile, ajung tot ei la putere!

ASA CA M-AM GANDIT LA ALTCEVA: fuck politics! sistemul poate fi virusat! cum? foarte simplu: mergem la vot si ii votam pe candidatii astia noi, care nu au nicio sansa in sondaje! ii votam pe toti astia no name, numa’ ca sa le incurcam socotelile astora veki!

treaba e asa: daca stam acasa, tot ei castiga. Daca ii votam pe astia noi, de care n-a auzit nimeni, le stricam sistemul batranilor invechiti in rele!

nu s-ar astepta la asta, right? si nici nu cred ca au un back up plan!

Nu o sa castige astia noi din votul nostru, da’ macar le incurcam socotelile alora batrani!

Ce ziceti?

F……..mama lor! Fuck politics!”

Ce parere aveti? Vlad, Mikutzu, Buddha, Krossfire, Deea, Maria

7 responses to “fuck politics

  1. Am mai aplicat strategia. Din pacate o mana de bloggeri nu vro face diferenta dar merita incercat.

  2. As vota cu cea mai mare palcere daca as fi in Bucuresti 😀

  3. si parerea mea este ca merita incercat!

  4. Pingback: fuck politics - ma alatur « Gandurilemariei’s Weblog

  5. Alegerile oricum sunt aranjate… poti vota tu cat vrei… iese cum vor ei 😉

  6. Mi-a placut asta. Suna tare bine : fuck politics!

  7. Mi se pare stupid, pentru ca in felul asta, risti sa te trezesti la conducere cu niste catastrofe mai mari decat cele actuale, in caz ca miscarea ia amploare, strangand mai multi adepti.

Leave a Reply

