vreau strada, domule primar!

sunt brasovean de cand ma stiu si sunt mandru de asta. cand a fost ales primar scripcaru, n fost profesor de educatie fizica, am zis ca trebuie sa fiu ingaduitor si sa ma gandesc ca, cine stie, un fost profesor de sport poate fi si un bun administrator. nu a fost sa fie asa.

cel mai bun exemplu: dupa moartea lui roman s.a., la primarie, un consilier pnl a propus sa se ia o pista de rodaj a fabricii (aflata paralel cu calea bucuresti) si sa se faca din ea strada, ca sa ajunga locuitorii din cartierul Noua, unde locuiesc si eu, in centrul orasului.

mi-ar fi convenit extrem de mult sa avem o noua strada, care sa ne fereasca de toate ambuteiajele de vara si iarna, cand se bulucesc bucurestenii la munte.

dar nu, primarul nu vrea sa o faca strada. treaba lui! mai grav este ca vrea sa o ia la primarie! ce sa faca cu ea? nu se stie. dar eu nu am ales un primar care sa ia strazi la primarie. de aia nu am vrut profesor de educatie fizica si sport. ca asta ia orice strazi, sa-si faca piste de atletism in curtea primariei.

Leave a Reply

